کسب درآمد روبیکا

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

کسب درآمد از روبیکا⭐{تاسیس کانال تا درآمد}

چگونه از روبیکا پول در بیاوریم؟ اگر با داغ شدن بازار نصب روبیکا در این روزها شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، در ادامه همراه ما باشید تا بگوییم چطور می توانید از روبیکا درآمد میلیونی داشته باشید. روبیکا اگرچه اپلیکیشن ایرانی است و از لحاظ امکانات با موارد خارجی قابل مقایسه نیست؛ اما می تواند از لحاظ درآمدی پتانسیل موارد خارجی را داشته باشد. تنها کافی است راه کسب درآمد از روبیکا را بدانید و اصول آن را پیاده سازی نمایید. به این ترتیب می توانید درآمدی باورنکردنی را از این اپلیکیشن بدست آورید.

 

روش های کسب درآمد روبیکا

در حال حاضر اپلیکیشن روبیکا یکی از بزرگ ترین اپ های ایرانی محسوب می شود و دارای قابلیت های متنوعی است که آن را به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل کرده است. به طور مثال شما می توانید با استفاده از امکانات حالت پیام رسان روبیکا و ساخت کانال، تعدادی عضو را جذب کرده و با تولید محتوا درآمد داشته باشید و یا می توانید با تولید محتوا در قسمت روبینو اپلیکیشن تعدادی عضو را مانند فالوور در اینستاگرام جذب کنید. برای کسب درآمد از روبیکا دو روش وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

 

روش اول: کسب درآمد بصورت مستقیم

روش دوم: کسب درآمد بصورت غیر مستقیم

 

منظور از روش مستقیم درآمدی است که توسط اپلیکشین به حساب کیف پول افراد واریز می شود که در حال حاضر غیرفعال است.

منظور از روش غیر مستقیم درآمدی است که از ساخت کانال و یا فعالیت در روبینو به حساب افراد واریز می شود.

ساده ترین راه هایی که می تواند کاربران را به درآمد برساند، شامل موارد زیر می شود:

 

۱- ایجاد پیج استاندارد در قسمت روبینو و ارسال و پست مطالب (شبیه اینستاگرام ).

۲- ایجاد یک کانال (شبیه کانال تلگرام ) و تولید محتوا.

 

برای داشتن درآمد مستقیم باید منتظر بمانید تا روبیکا به حساب کیف پول شما وجه را واریز نماید. در واقع اپلیکیشن روبیکا براساس تعداد مشاهده (دانلود) و استقبال کاربران از محتوای کانال یا صفحه روبینو شما درآمد واریز می کند.

سامانه محاسبه درآمد در روبینو برای تمامی تصاویر و فیلم های بارگذاری شده اعمامی شود و در حال حاضر فعال نیست و گفته می شود در روزهای آینده پیاده سازی خواهد شد.

 

 ویژگی‌های اپلیکیشن روبیکا

کسب درآمد از سیستم های داخلی به دلیل عدم وجود محدودیت های دسترسی (مثل فیلترینگ یا کاهش پهنای باند) از جمله روش های امن، کم دردسر و رایگان محسوب می شود. به همین دلیل است که در بین مردم روش هایی مثل کسب درآمد از آپارات یا کسب درآمد در روبیکا طرفداران بسیاری دارد.

 

نقاط قوت اپلیکیشن روبیکا

  • ارائه خدمات گسترده و متنوع
  • قابل استفاده به عنوان پیام رسان و ابزاری شبیه اینستاگرام
  • امنیت خول
  • طرح‌های ویژه و اختصاصی
  • خرید و پرداخت آسان و سریع
  • بدون مصرف‌کردن حجم اینترنت برای اپراتورهای ایرانسل و همراه‌اول
  • کم مصرف شدن اینترنت برای سایر اپراتورها (فقط در حد بهره‌بردن از خدماتی همچون خرید شارژ)

 

نقاط ضعف اپلیکیشن

  • تبلیغات در قسمت های مختلف اپلیکیشن
  • پولی بودن تماشای سریال ها
  • عدم وجود نایت مود
  • وجود آیکون های شبیه به هم
  • سایز کوچک فونت نوشته‌ها
  • تنظیمات نامناسب

 

چگونه از روبیکا پول دربیاوریم

 

برنامه درآمد مستقیم اپلیکیشن روبیکا

همانطور که در قسمت مقدمه اشاره کرده بودیم، برنامه درآمد مستقیم اپلیکیشن روبیکا به ازای بارگذاری محتواهای مناسب و به ازای میزان مشاهده (دانلود) آن از سوی کاربران، برای شما درآمد محاسبه خواهد کرد.

در مورد نحوه واریز درآمد نیز باید به شما بگوییم، در فاز اول درآمد با حداقل مقدار ۱۰۰ هزار تومان برای شما قابل واریز خواهد بود.

ولی در حال حاضراین مقدار به ۱۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرده است.

برخی ممکن است سوال بپرسند که این درآمد برای چه کسی صادر می شود.

در این خصوص باید به شما بگوییم که برای صاحب کانال و پیج واریز می شود. برخی به اشتباه تصور می کنند که برای ادمین ها واریز می شود؛ در حالی که این طور نیست.

 

برداشت پول از روبیکا

بعد از اینکه فهمیدید چگونه از روبیکا پول در بیاورید، لازم است بدانید که چطور از این اپلیکیشن برداشت پول داشته باشید.

در خصوص برداشت پول از روبیکا باید بدانید که در گذشته حداقل 100 هزار وجه قابل واریز شما خواهد بود. اما در حال حاضر این مبلغ به 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده است. با تکمیل داشبورد، هر زمان که بخواهید می توانید پول خود را دریافت کنید. برای دیدن درآمد نیزمی توانید به قسمت تنظیمات روبیکا در منو اصلی آن مراجعه نمایید. و وارد قسمت کسب درآمد شده و درآمد خود را ببینید.

 

 

❗توجه❗

درآمد برای محتوای سازگار با قوانین روبیکا واریز می شود و برای محتوای نامناسب حتی اگر بازدید زیادی داشته باشد، درآمدی واریز نخواهد شد.

چطور در روبیکا درآمد بیشتری کسب کنیم؟

شاید بخواهید بدانید که چطور در روبیکا می توان درآمد بیشتری کسب کرد. در این خصوص باید به شما بگوییم که کسب درآمد بیشتر از روبیکا به عوامل متعددی بستگی دارد به همین دلیل راه حل قطعی و ثابتی برای این موضوع وجود ندارد که ما به شما معرفی کنیم تا بتوانید با به کار بستن آن درآمد بیشتری داشته باشید. در کل می توانیم به شما بگوییم که برای داشتن درآمد بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیرید و تا می توانید محتوای بیشتر و بهتری تولید کنید. در ادامه ما برخی ترفندها را که می تواند در افزایش درآمد شما از روبیکا موثر باشد، بررسی خواهیم کرد.

 

شناسایی موضوعات پرطرفدار

طبیعی است که اگر محتوای شما در حوزه های پرطرفدار باشد، بازدیدکننده های بیشتری را نیز خواهد داشت. اگر محتوای شما مورد پسند باشد، بازدید بیشتری دریافت می کند و در نتیجه کانال یا پیج شما دنبال کننده بیشتری پیدا خواهد کرد.

انتشار منظم

حتماً برای محتوای تولیدی خود برنامه ای منظم در نظر بگیرید. هر روز در ساعاتی منظم، محتوای خود را منتشر کرده و حتماً تقویم محتوایی داشته باشید.

استفاده از هشتگ

هشتک گذاری همانطور که در اینستاگرام بسیار کاربری است؛ در روبیکا نیز بسیار کاربردی بوده و می تواند در جستجو محتوای شما تاثیرمثبت بسیاری داشته باشد.

توجه به آمار

تمامی  افراد دارای اکانت در روبیکا، یک داشبورد حرفه ای نیز دارند که می توانند از روی اعداد و ارقام ارائه شده در آن اطلاعات خوبی را از وضعیت پیج خود بدست آورند.

 

بهترین روش کسب درآمد روبیکا

 

بازی کردن در روبیکا و کسب درآمد

یکی از روش های کسب درآمد روبیکا، بازی کردن و همزمان کسب درآمد است.در حال حاضر بازی هایی در روبیکا وجود دارند که به کمک آن ها می توانید به درآمد نسبتاً خوبی برسید. دو تا از بازی های روبیکا که طرفداران بسیاری دارند، شامل موارد زیر می شوند:

 

بازی موبایل میلیونر روبیکا

چگونه از روبیکا پول در بیاوریم و بازی کنیم؟ بازی به نام میلیونر در روبیکا وجود دارد که می توانید از آن درآمد نیز داشته باشید.

 این بازی میلیونر مانند مسابقه برنده باش می باشد و شامل 15 سؤال و 3 نقطه امن است. در شروع بازی از شما 1000 سکه دریافت شده ولی از طرفی اگر برنده شوید 2000 سکه می توانید دریافت کنید. سطح سؤالات متوسط است و می توانید با کمی دقت به راحتی پاسخ دهید. از مزایای این بازی این است که سوال تکراری بسیاری درآن وجود دارد.

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که روش های کسب درآمد از روبیکا چیست و انواع روش هایی را که شما می توانید اجرا کنید، بررسی کردیم. اگر محصولی برای فروش و یا ایده ای برای تولید محتوا دارید، استفاده از روبیکا می تواند بستری مناسب جهت بازاریابی و فروش باشد. از آنجایی که روبیکا اپلیکیشنی ایرانی است و در حال حاضر به صورت رایگان برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در دسترس می باشد، بسیاری برای استفاده از آن مشتاق هستند و به همین دلیل بعید نیست در آینده ای نه چندان دور تبدیل به سوپر اپلیشکنی همه پسند از سوی ایرانی ها شود. اگر برای استفاده از این اپ و یا نحوه اجرای اصول درآمدزایی در روبیکا نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا پاسخ تمامی سوالات شما در رابطه با اینکه چگونه از روبیکا پول در بیاوریم را بدهند.

 

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید