کسب درآمد از اینستاگرام با لایک

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

کسب درآمد از اینستاگرام با لایک {توضیح و بررسی جامع}

کسب درآمد از اینستاگرام با لایک موضوع جالبی است که شاید بسیاری از کاربران اینستاگرام از آن بی اطلاع باشند. اگرچه بسیاری نیز از کسب درآمد با لایک اطلاعات کافی را دارند و به راحتی از آن درآمد دلاری کسب می کنند. به دلیل آسان بودن کسب درآمد از این روش ما در ادامه قصد داریم به معرفی انواع روش های کسب درآمد از اینستاگرام با لایک بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید از تمامی ترفندهای مرتبط با این موضوع اطلاعات لازم را بدست آورید. برای کسب درآمد به این روش تنها به یک گوشی هوشمند و شاید یک حساب ارزی نیاز دارید که در ادامه جزییات آن را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

کسب درآمد از اینستاگرام با لایک چطور ممکن است؟

برای کسب درآمد از اینستاگرام با لایک ابتدا باید مشخص کنید که می خواهید واسطه باشید و یا می خواهید درآمد مستقیم به جیب خودتان برود. منظور ما از واسطه بودن، این است که شما باید در این روش یک سری سایت های مخصوص را بشناسید که با ثبت نام در آن ها و لایک کردن پست های دیگران برای شما مبلغی را در نظر می گیرند و در نهایت پس از جمع شدن این مبلغ می توانید آن را برداشت کنید. اما در حالت بعدی شما قرار نیست پست های پیج های دیگران را لایک کنید، بلکه با پیروی از الگوریتم های اینستاگرام و افزایش فالوور و افزایش لایک و نرخ تعامل می توانید ارزش پیج تان را افزایش داده و در نهایت درآمد کسب کنید. در این مدل، شما می توانید خودتان فروشنده محصول و یا بلاگر باشید که افزایش لایک به معنای گرفتن تبلیغات بیشتر و یا فروش محصولات بیشتر خواهد بود.

 

درآمد از اینستاگرام با لایک کردن پست های دیگران

همانطور که در مقدمه اشاره کرده بودیم، یکی از روش های کسب درآمد از اینستاگرام، لایک کردن پست های دیگران است. سایت get like از جمله سرویس هایی است که این امکان را برای شما فراهم می کند، با لایک کردن پست های دیگران بتوانید درآمد دلاری داشته باشید.

لینک ورود به این سایت را نیز برای شما قرار داده ایم:

لینک ورود به سایت getlike

پس از ورود به این سایت با صفحه زیر رو به رو خواهید شد.

 

 

کسب درآمد با لایک

 

اگر مرورگر شما کروم باشد، به راحتی می توانید سایت را ترجمه کنید.

 

نحوه کسب درآمد با لایک

 

 

پس از ترجمه باید روی گزینه رجیستر یا ثبت نام کلیک نمایید.

 

 

آموزش کسب درآمد با لایک

 

 

حالا با کلیک روی عبارت ثبت نام مانند تصویر زیر، از شما رمز عبور و ایمیل برای ساخت اکانت می خواهد.

 

 

آموزش درآمد با لایک از اینستاگرام

 

 

در آخر پس از ساخت اکانت باید آن را به پیج خود متصل نمایید.

توجه : اگر پیج شما بلاک یا ریپورت شده باشد، نمی توانید مبلغ خود را برداشت کنید. برای جلوگیری از ریپورت شدن نیز پیشنهاد می کنیم چند سایت مختلف را به حساب get like خود متصل نمایید.

 

چند نکته مهم در مورد سایت:

✅حساب اینستاگرامی که می خواهید با آن در Getlike فعالیت کنید باید حداقل 12 فالوور و 12 فالوینگ و ده پست داشته باشد.

✅پروفایلتان باید دارای عکس باشد. تفاوتی ندارد عکس خودتان بوده یا یک عکس فیک را استفاده کنید.

✅حداقل باید 12 پست عکس از خودتون (یا عکس فیک شخص دیگری) در اکانت داشته باشد.

✅اگر برداشت زدید و بعد از دو روز واریز نشد؛ نگران نباشید؛ زیرا  دوباره پول به حسابتان برگشت داده می شود و بعد از رعایت نکات می توانید درخواست برداشت دهید.

✅برای برداشت درآمد از این سایت باید حساب پاییر Payeer داشته باشید.

 

برای ثبت نام در حساب پاییر می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

سایت رسمی payeer

 

بعد از ساختن کیف پول، کافی است در قسمت برداشت در سایت GETLIKE آدرس کیف پول خود را بدهید تا درآمد به روبل به کیف پول PAYEER واریز شود.

بعد از واریز با استفاده از صرافی های آنلاین می توانید روبل خود را بفروشید.

 

کسب درآمد از اینستاگرام با افزایش لایک پست های شخصی

یکی از راه های دیگری که افزایش لایک می تواند برای شما درآمد داشته باشد، داشتن پیج شخصی افزایش لایک های پست ها است. تصور کنید پیجی فروشگاهی هستید که تعداد زیادی محصول برای فروش دارید. طبیعی است هرچه لایک های شما بیشتر باشد، یعنی بازدید کننده بیشتر و یا فالوورهای وفادارتر و واقعی تری دارید و این یعنی فروش بیشتر. به علاوه با افزایش لایک می توانید سریع تر به اکسپلور راه پیدا کنید که این موضوع نیز قابل توجه است و پیج را در یک چرخه پرسود می اندازد.

 

نحوه کسب در آمد با لایک از وبسایت Picoworkers

سایت picoworkers یکی از دیگر بسترهایی است که می توانید به وسیله آن از اینستاگرام درآمد داشته باشید. در ادامه نحوه کار با این وبسایت را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا کافی است وارد سایت picoworkers.com شوید.

 

 

 

سپس روی قسمت مشخص شده کلیک کنید و گزینه signup را بزنید.

 

جزییات کسب درآمد از لایک اینستاگرام

 

در هنگام ثبت نام زمان وارد کردن نام کشور، باید آن را مطابق با نام کشوری که روی وی پی ان شما ست شده است، وارد کنید.زیرا اگر این کار را انجام ندهید، سایت حساب شما را مسدود خواهد کرد.

در مرحله بعدی نیاز است به سراغ جیمیل خود بروید تا اکانت خود را تایید و فعال نمایید.

پس از فعال شدن حساب تان روی گزینه category کلیک کرده و اینستاگرام را انتخاب نمایید. سپس باید روی لینکی که برای لایک قرار داده می شود کلیک کرده و شروع به کار کنید.

 

 

 

بعد از لایک و با انجام این پروژه ها موجودی حساب شما افزایش پیدا می کند.

 

میزان درآمد از لایک اینستاگرام

 

 

سپس بعد از دوازده روز میتوانید موجودی خود را با استفاده از یک سایت تبدیل ارز ایرانی و پی پال به حساب خود واریز کرده و مبلغ تان را برداشت نمایید.

 

کسب درآمد از  لایک اینستاگرام با وبسایت followfast.com

وبسایت followfast.com نیز درست مانند getlike و دیگر سایت های مشابه است. بدین صورت که شما باید یک حساب کاربری با استفاده از جیمیل خود بسازید و پس از فعال سازی حساب کاربری آغاز به فعالیت کنید. این وبسایت از راه فالوکردن و حتی تماشای ویدئوهای یوتیوب نیز به شما پول پرداخت خواهد کرد.

 

کسب درآمد از اینستاگرام با فروش لایک

در این قسمت قصد داریم روش دیگری را به شما معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آن از اینستاگرام درآمد داشته باشید. در این روش خودتان به کسب و کارها لایک می فروشید و از این راه می توانید درآمد خوبی را کسب کنید. برای استفاده از این روش نیز یک سری روش های خاص وجود دارد که به صورت دوره های آموزشی در دسترس افراد علافه مند قرار می گیرد. البته پس از فراگیری این روش ها نیاز است کارخودتان را با استفاده از یک وبسایت تبلیغ کنید و با روش های سئو و بهینه سازی نیز آشنا باشید تا زودتر به مشتری برسید.

 

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با لایک بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند درآمد دلاری داشته باشید. برای کسب درآمد از لایک، سایتی را نیز به شما معرفی کردیم. فراموش نکنید که برای کسب درآمد از این روش حتماً از سایت های معتبر استفاده کنید و به نکات گفته شده توجه کافی را داشته باشید. زیرا برخی سایت ها ممکن است پرداختی نداشته باشند و تقلبی باشند. در صورتی که شما نیز وبسایتی معتبر در این زمینه می شناسید، می توانید در قسمت نظرات به معرفی کنید تا دیگران نیز از آن ها مطلع شوند.

 

درباره نویسنده



نویسنده
efhami

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط