بهترین یوتیوبرهای ایرانی

خواندن این مطلب

8 دقیقه

زمان میبرد!

بهترین یوتیوبرهای ایرانی{تعداد سابسکرایب و محبوبیت}

یوتیوب یکی از اپلیکیشن هایی است که طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا دارد، با توجه به آمار منتشر شده یوتیوب یا داشتن 2 میلیار کاربر فعال ماهانه و حدود 120 میلیون کاربر روزانه، یکی از پر مخاطب ترین شبکه های مجازی است. برنامه ای که افراد در آن با تولید محتوای ویدیویی و جذب مخاطب میتوانند درآمد کسب کرده و پیج خود را توسعه دهند. در سال های اخیر این برنامه در ایران نیز محبوبیت دوچندانی کسب کرده است، به طوری که تعداد افراد ایرانی فعال در آن روز به روز در حال افزایش است. یوتیوبر های ایرانی زیادی موفق به جذب مخاطبان از طریق تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه در صفحه یوتیوب خود شده اند که در این مقاله 10 نفر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی از نظر تعداد سابسکرایب و محبوبیت معرفی شده اند.

 

چگونه یوتیوبر شویم؟

یوتیوب یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی دنیا است که افراد از آن برای سرگرمی و حتی فراگیری علوم مختلف استفاده می کنند. یوتیوبر های موفق دنیا درآمد های زیادی از طریق این اپلیکیشن به دست می آورند که این موضوع باعث شده است در سال های اخیر جوانان تمایل زیادی برای یوتیوبر شدن پیدا کنند، اما سوال اینجاست که آیا هر کسی توانایی تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق را دارد؟ شاید این موضوع از دور کمی ساده به نظر برسد و شاید تا سال های اخیر که رقابت کمتری بین یوتیوبر های ایرانی بود، شانس موفقیت افراد نیز بیشتر بود، اما امروزه با گسترش استفاده از یوتیوب در ایران و وجود یوتیوبر های موفق این کار کمی دشوار شده است، به گونه ای که ورود به این حوزه نیازمند بررسی مخاطب هدف و کسب مشاوره های تخصصی است. با شناسایی نیاز مخاطبان و تهیه محتوای خلاقانه و با کیفیت می توانید به روند موفقیتتان در یوتیوب سرعت ببخشید. در ادامه لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی آورده شده است تا علاقه مندان به ورود به این عرصه با مطالعه این بخش بتوانند با شناخت آنها از روند کاری بهترین یوتیوبرهای ایرانی الگو برداری کرده و از تجربه آنها استفاده کنند.

 

لیست بهترین یوتیوبر های ایرانی

 

لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی

در سال های اخیر افراد زیادی در یوتیوب فارسی فعالیت میکنند و برای رشد فرهنگ استفاده از این اپلیکیشن تلاش کرده اند که در این لیست تنها نام 10 نفر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی آورده شده است.

 

بهترین یوتیوبر فارسی1 . پوتک (PUTAK)

پوریا عرب، اولین مورد از اسم یوتیوبرهای ایرانی است که او ملقب به پوریا پوتک متولد تیر سال 1370 از رپر های پرطرفدار میان نسل جوان است. او در کنار انتشار آهنگ های رپ با مضمون اجتماعی، فعالیتش را در صفحه یوتیوبش آغاز کرد و هم اکنون با داشتن 691 هزار سابسکرایبر و 852 ویدیو پر مخاطب ترین کانال یوتیوب را در بین یوتیوبر های ایرانی دارد و یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی می باشد. او با تولید محتواهایی از قبیل اجراهای رپ، اطلاعات به روز از رپر های سراسر جهان، ویدیو های طنز، آهنگ ها و چالش های جدید و بازی های آنلاین مخاطب های زیادی را جذب خود کرده است و اکنون موفق ترین یوتیوبر ایرانی است.

 

درآمد بهترین یوتیوبر های ایرانی 2. فرشاد سایلنت (Farshad Silent)

در میان اسم یوتیوبرهای ایران می توان به فرشاد سایلنت یکی از تاثیرگذار ترین چهره های یوتیوب ایرانی اشاره کرد، فرشاد دهقانی که با نام مستعار فرشاد سایلنت فعالیت خود را در سال 2018 شروع کرده است یکی از پرطرفدارترین یوتیوبر های ایرانی در زمینه تولید محتوای طنز، چالش های به روز و استریم بازی های آنلاین می باشد. فرشاد سایلنت در زمان کم با رشد بینظیر خود که ناشی از تلاش زیاد و تولید محتوای با کیفیت با الگو برداری از برترین یوتیوبر های جهان بوده است، توانسته 589 هزار سابسکرایبر را ازآن خود کند. این یوتیوبر موفق با قرار دادن 695 ویدیو تا به امروز، تبدیل به یکی از چهره های محبوب یوتیوب اللخصوص در بین جوانان و نوجوانان شده است.

 

بهترین یوتیوبر ایرانی کیست؟3. آریا کئوکسر (Aria Keoxer)

در میان تمامی یوتیوبرهای ایرانی، آریا رحمتی که با نام آریا کئکسر در یوتیوب فعالیت می کند،  محبوب بسیاری از علاقه مندان به دنیای بازی و گیم است. این یوتیوبر ایرانی که فعالیت خود را در در سال 2011 شروع کرده است جزو اولین چهره های یوتیوب فارسی است و به نحوی مسیر سخت تری را برای رشد در دنیای یوتیوب پیموده است. آریا رحمتی متولد سال 1375 و در حال حاضر ساکن کشور ترکیه است. او با تولید محتواهای خلاقانه در خصوص بازی های آنلاین و تمامی اطلاعات مربوط به این حوزه توانسته است تا به امروز 455 هزار سابسکرایبر را جذب صفحه یوتیوب خود کند جایگاه خود را در لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی محکم کند. این در حالی است که در ماه های خیر با تولید محتواهای جدید در زمینه ولاگ و چالش های جذاب روند کسب مخاطب او با شیب بیشتری در حال افزایش است.

 

پردرآمد ترین یوتوبر های ایرانی4. سو گنگ (SoGang)

سو گنگ نیز یکی از پرطرفدار ترین یوتیوبر های ایرانی است، سوگنگ علی رغم اینکه فعالیتش را در سال 1399 آغاز نموده است اما با تولید محتوای طنز و جذاب توانسته است 453 هزار سابسکرایبر را ازآن خود کرده و در لیست برترین یوتیوبر های ایرانی قرار گیرد. علیرضا که متولد سال 1378 است به تولید محتوا علاقه زیادی داشته و محتواهای زیادی را در حوزه سرگرمی تولید می کند. سوگنگ با برقراری ارتباط کاری و تهیه ویدیو با دیگر یوتیوبر های موفق یوتیوب فارسی توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کرده و جز چهره های محبوب این عرصه شود.

 

یوتیوبر های موفق ایرانی5. مدگل ( MadGal)

آتوسا، خواننده سبک هیپ هاپ که با نام مستعار مدگل (دختر دیوانه) در یوتیوب فعالیت میکند، یکی از پرطرفدار ترین یوتیوبر های ایرانی است که با داشتن 450 هزار سابسکرایبر، پس از سو گنگ پنجمین یوتیوبر موفق ایرانی از نظر تعداد سابسکرایبر است. این خواننده جوان در ابتدا با قراردادن چالش های مختلف با همراهی جیدال ( رپر ایرانی ) مخاطبان زیادی را جذب صفحه خود کرد و سپس با تغییر فضای کانال خود شروع به انتشار ویدیو هایی با عنوان آنسالود نمود که باعث رشد بیش از پیش صفحه اش شد. در حال حاضر مدگل با تولید محتواهای مختلف و خلاقانه جایگاه خوبی در لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی فارسی دارد.

 

 بهترین یوتیوبر

6. میا پلیز (Mia Plays)

امکان ندارد که لیست یوتیوبر های محبوب یوتیوب فارسی را بخوانید اما اسم میا پلیز را در آن نیابید. کیمیا روانگر متولد سال 1371 یکی از محبوب ترین و پر تلاش ترین یوتیوبر های حال حاضر است که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده. وی فعالیت خود را از سال ها قبل و با هدف سرگرمی آغاز کرده بود اما امروز با داشتن 303 ویدیو و 405 هزار سابسکرایبر یکی از محبوب ترین چهره های یوتیوب است. در سال های اخیر با همکاری کوروش زر اندوز و تولید محتوا های متنوع مانند: چالش های فان، ولاگ های روزانه و بازی های آنلاین افراد زیادی را جذب صفحه خود کرد.

 

پردرآمد ترین یوتیوبر های ایرانی7. کومان (Kouman)

کوروش زراندوز (kourosh zz) و ایمان دست پاک از یوتیوبرهای موفق، با تاسیس کانال کومان که ترکیبی از نام هر دوی آنهاست، توانسته اند مخاطبان زیادی را در کوتاه مدت جذب برنامه های خلاقانه شان کنند و جز بهترین یوتیوبرهای ایرانی شوند. کوروش و ایمان با انجام چالش های مختلف و جذاب اللخصوص امتحان کردن خوراکی های عجیب و غریب محتوای نو و با کیفیتی را در اختیار مخاطبان قرار میدهد به گونه ای که تا به امروز با به اشتراک گذاری 54 ویدیو توانسته اند 223 هزار نفر را جذب صفحه خود کنند.

 

بهترین یوتوبر ایرانی8. موبو نیوز (Mobo News)

مهدی شجاری یکی از فعالان حوزه تکنولوژی است که از سال 1393 کانال یوتیوب خود با نام موبونیوز را راه اندازی کرد و تا به امروز با داشتن 668 ویدیو و 205 هزار سابسکرایبر یکی از بهترین صفحات یوتیوب فارسی در حوزه خرید گوشی و تکنولوژی است. مهدی شجاری با ماجراجویی در دنیای تکنولوژی تجربه های خودش در این حوزه را با لحنی واضح و شیوا در اختیار مخاطبان قرار می دهد. اگر قصد خرید گوشی و مقایسه انواع گوشی ها را دارید به هیچ وجه از ویدیو های صفحه موبو نیوز غافل نشوید.

 

یوتیوبر ایرانی9. تاکسیک گرل (toxic girl)

تاکسیک گرل و یا کوثر عزیزی یکی از یوتیوبر های دختر ایرانی است که با داشتن 311 ویدیو و 196 هزار سابسکرایبر، توانسته محبوبیت زیادی را در بین کاربران یوتیوب فارسی به دست آورد. تاکسیک گرل همچین با همکاری آریا کئوکسر و گروه تک پا ویدیو های خلاقانه ای در حوزه سرگرمی تولید و منتشر می کند، او یکی از اولین دختر های استریمر ایرانی بود و تا به امروز هم ویدیو های زیادی در خصوص بازی های کامپیوتری ساخته است. اگر به دنبال محبوب ترین یوتیوبر های ایرانی هستید، توصیه میکنیم صفحه تاکسیک گرل را از دست ندهید.

 

بهترین یوتیوبر ایرانی10. ختن (KHOTAN)

ختن یکی دیگر از فعالان یوتیوب فارسی است که با انتشار چالش های جذاب محبوبیت روز افزونی را کسب میکند، به طوری که تا به امروز توانسته است 194 هزار سابسکرایب دریافت کرده و به چهره ای محبوب در میان کاربران این شبکه اجتماعی بدل شود. ختن با تولید محتوا در حوزه سرگرمی میتواند صفحه خوبی برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت باشد. به علاوه از نظر بسیاری ختن می تواند به عنوان بهترین یوتیوبر دختر ایرانی نیز انتخاب شود.

 

 

برای دریافت پی دی اف کامل مطالب این صفحه کلیک کنید.

 

بهترین یوتیوبر ایران

در حال حاضر افراد بسیاری به عنوان یوتیوبر ایرانی مشغول فعالیت هستند. اگرچه تعداد آن ها بسیار است، اما نمی توان از همه آن ها به عنوان بهترین یاد کرد. البته برای همه افراد معیار بهترین بودن یکسان نیست. به عنوان مثال برخی بهترین ها را در تعداد بیشتر دنبال کننده و می بینند و برخی دیگر بهترین ها را در تعداد بیشتر ویدئو و یا تاثیرگذاری بیشتر می بینند. در هر صورت هر یک از یوتیوبرهای معروف ایرانی طرفداران خاص خود را دارند و می توانند به عنوان بهترین ها انتخاب شوند؛ اما مواردی که ما در لیست فوق بررسی کردیم به دلیل تعداد بیشتری دنبال کننده و یا تعداد بیشتری ویدئو و تاثیرگذاری بیشتر به عنوان بهترین ها می توانند انتخاب شوند.

 

خلاصه مطلب

در سال های اخیر با رشد روز افزون کاربران ایرانی یوتیوب، افراد زیادی تصمیم به ورود به جمع یوتیوبران ایرانی گرفته اند. در این مقاله 10 نفر از  بهترین یوتیوبرهای ایرانی معرفی و توضیح داده شده اند، تا افرادی که تجربه چندانی ندارند بتوانند با الگو برداری و استفاده از رمز موفقیت بهترین یوتیوبرهای ایرانی، صفحه خود را توسعه داده و به درآمدی مناسب دست یابد. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال در مورد اسم یوتیوبرهای معروف ایرانی میتوانید با کارشناسان حامی محتوا تماس گرفته و یا در قسمت کامنت با ما در ارتباط باشید.

 

 

درباره نویسنده



نویسنده
oliaii

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط