کسب درآمد از تیک تاک

خواندن این مطلب

16 دقیقه

زمان میبرد!

کسب درآمد از تیک تاک {تیک تاک به هر 1000 بازدید چند دلار میده؟}

تیک تاک با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال تا ژانویه 2022، ششمین پلتفرم رسانه اجتماعی پرکاربرد در سراسر جهان است. بسیاری می دانند که چگونه در TikTok درآمد کسب کنند و برخی آن را یک شغل تمام وقت انتخاب کرده اند، البته تیک تاک در ایران مانند اینستاگرام فیلتر است و نسبت به اینستاگرام محبوبیت کمتری دارد؛ اما از آنجایی که می تواند یک فرصت درآمدزایی فوق العاده داشته باشد، در ادامه قصد داریم به سوالات شما مبنی بر اینکه  چگونه از تیک تاک  پول دربیاوریم پاسخ دهیم. در ادامه همراه ما باشید تا روش های کسب درآمد از تیک تاک را بررسی کنیم.

 

شرایط کسب درآمد از تیک تاک

برای کسب درآمد مستقیم در TikTok باید 18 سال یا بیشتر داشته، بیش از 10000 دنبال کننده داشته باشید و حداقل 100000 بازدید در 30 روز بدست آورید.

اما کسب درآمد در TikTok به کمی خلاقیت نیاز دارد. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این پلتفرم کسب درآمد کنید؛ حتی اگر تعداد زیادی دنبال کننده نداشته باشید.

استراتژی های کسب درآمد از تیک تاک خیلی شبیه به اینستاگرام و یوتیوب است و حتی اگر با یکی از این شبکه ها به صورت مختصر آشنایی داشته باشید می توانید روش های درآمد را در این شبکه نیز پیاده سازی کنید.

 

چگونه از تیک تاک پول دربیاوریم؟

در ادامه ما قصد داریم روش های کسب درآمد از تیک تاک را بررسی کنیم. ابتدا لیستی از روش های کسب درآمد را بررسی خواهیم کرد:

✅با برندی که به آن اعتماد دارید شریک شوید.

✅تبلیغات TikTok را اجرا کنید.

✅کمک های مالی را جمع آوری کنید.

✅با یک تولید کننده همکاری کنید.

✅بازاریابی وابسته را امتحان کنید.

✅رشد و فروش اکانت های TikTok.

✅انتشار پست های حمایت شده.

✅یک حساب Patreon ایجاد کنید.

✅محصولات و کالاهای خود را بفروشید.

✅یک فروشگاه TikTok راه اندازی کنید.

✅به صندوق سازندگان TikTok بپیوندید.

 

?با برندی که به آن اعتماد دارید شریک شوید

یکی از راه های رایج برای کسب درآمد از تیک تاک همکاری با برندها است. شما به ازای تبلیغ می توانید هم پول و هم خدمات رایگان از صاحب برند دریافت کنید.

برندها علاقه زیادی به چنین همکاری های پولی دارند. یک مطالعه روی اینفلوئنسر مارکتینگ نشان داد که در دسامبر 2019، 16٪ از بازاریابان ایالات متحده قصد داشتند از TikTok برای کمپین های تأثیرگذار استفاده کنند؛ اما در مارس 2021، این تعداد به 68٪ رسید. به عبارت دیگر، اینفلوئنسر مارکتینگ در پلتفرم تیک تاک بسیار رایج شده است.

 

?تبلیغات TikTok را اجرا کنید

حدود 43 درصد از کاربران TikTok بین 18 تا 24 سال سن دارند. این امر TikTok را به یک انتخاب تبلیغاتی قوی برای مارک‌هایی تبدیل می‌کند که می‌خواهند محصولات خود را برای این گروه سنی بازاریابی کنند. تبلیغات TikTok با ابزارهای ساده و قدرتمندی ارائه می‌شوند که به شما کمک می‌کنند برای میلیون‌ها کاربر تبلیغ کنید. قالب‌های تبلیغات بر اساس منطقه متفاوت است، اما همه به شما امکان می‌دهند هدف خود را بر اساس سن، مکان، علاقه و سایر عوامل شخصی‌سازی کنید. شما می توانید یک یا چند فرمت را انتخاب کنید که برای برند شما مناسب تر است.

محبوب ترین انواع تبلیغات TikTok عبارتند از:

ویدیوی درون فید: در صفحه برای شما کاربران TikTok که پارامترهای هدف شما را برآورده می کنند ظاهر می شود.

تصاحب برند: این به تبلیغ شما اجازه می‌دهد تا عرض کل صفحه را برای چند ثانیه گسترش دهد. سپس به یک تبلیغ ویدیویی درون فید تبدیل می شود.

چالش های هشتگ: چالش های جذابی ایجاد کنید که محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق می کند. این چالش‌ها در بخش Discovery در TikTok ظاهر می‌شوند.

چندین نوع دیگر از تبلیغات TikTok وجود دارد که می توانید آنها را آزمایش کنید، اما توجه داشته باشید که برخی از آنها فقط برای انواع خاصی از حساب ها در دسترس هستند.

 

?جمع آوری کمک های مالی

TikTok برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد از انعام و کمک های مالی کسب درآمد کنند. طرفداران می توانند از این ویژگی برای قدردانی از سازندگانی که دوستشان دارند استفاده کنند.

 

?بازاریابی وابسته را امتحان کنید

از طریق برنامه‌های بازاریابی وابسته، سازندگان و سایر کسب‌وکارها می‌توانند محصولات یا خدمات شرکت دیگری را در ازای پورسانت تبلیغ کنند و بفروشند.

برای اینکه یک بازاریاب وابسته موفق باشید، باید فروش آنلاین داشته باشید. روی تبلیغ محصولاتی تمرکز کنید که به بهترین وجه با مخاطبان هدف شما هماهنگی دارند. ویدیوهای جذابی ایجاد کنید که محصولات وابسته را ارائه داده و ارزش و دلیل خرید آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. سعی کنید مارک هایی را که دوست دارید و به آنها اعتماد دارید تبلیغ کنید.

 

?یک اینفلوئنسر TikTok شوید

اگر یک حساب کاربری با دنبال‌کنندگان وفادار و متعهد بسازید، می‌توانید با برندهایی در سراسر جهان که می‌خواهند با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند، مشارکت اینفلوئنسر به دست آورید.

به عنوان مثال، Charli D’Amelio، یکی از بزرگترین TikTokers موجود در بازار، یک تأثیرگذار برای P&G، یکی از بزرگترین برندهای موجود در بازار است.

چگونه در TikTok به عنوان یک تأثیرگذار درآمد کسب کنیم؟

در حالی که برخی از مردم فکر می کنند که برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار به میلیون ها فالوور مانند چارلی نیاز دارید، اینطور نیست.

بسیاری از برندها ترجیح می دهند با میکرو اینفلوئنسرها یا اینفلوئنسرها با تعداد فالوورهای کمتری کار کنند. تعریف میکرو اینفلوئنسر بسته به اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید و اندازه بازاری که هدف آن هستید می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی بین 5000 تا 50000 دنبال کننده است.

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق، ایده خوبی است که یک موضوع یا موضوع خاص برای حساب کاربری و پست های خود داشته باشید. به این ترتیب، برندها می‌توانند به وضوح تشخیص دهند که آیا شما برای محصولات و خدماتی که می‌خواهند به تبلیغ آن‌ها کمک کنید، مناسب هستند یا خیر.

 

?رشد و فروش اکانت های TikTok

بسیاری از کسب و کارها دوست دارند در TikTok حضور داشته باشند، اما زمان یا منابع لازم برای ایجاد و توسعه یک حساب کاربری را ندارند.

چرا مسیری سریع برای رشد TikTok به آنها ارائه نمی دهیم؟ شما می توانید این کار را با رشد و فروش اکانت های TikTok انجام دهید.

مدتی است که مردم اکانت های شبکه های اجتماعی ساخته اند و آن ها را می فروشند تا درآمد کسب کنند. به عنوان مثال، Ramy Halloun 23 ساله با استفاده از این استراتژی درآمدزایی TikTok سالانه حدود 30000 دلار درآمد دارد.

برای فروش موفقیت آمیز حساب های TikTok، به چیزی بیش از یک طیف جذاب از ویدیوها در حساب خود نیاز دارید. همچنین به تمرکز خاص و دنبال کننده اختصاصی نیاز دارید.

فروش اکانت‌های مضمون یا «نیچ» آسان‌تر است، زیرا خریدار می‌تواند پس از خرید برای حفظ دنبال‌کنندگان، به تولید همان نوع محتوا ادامه دهد.

برای مثال، اگر حسابی را بفروشید که دارای ویدیوهای کوتاه مرتبط با آنباکسینگ است، برندی که به آن می‌فروشید می‌تواند در آینده همان نوع ویدیوها را پست کند.

فروش اکانت های شخصی بسیار سخت تر است زیرا ممکن است دنبال کنندگان به جای سبک محتوا به سمت شخص جذب شوند.

هنگام ورق زدن حساب‌های TikTok، باید یک استراتژی محتوای قوی ایجاد کنید، به طور منظم با دنبال‌کنندگان تعامل داشته باشید، و به خریداران در مورد نحوه تعامل بیشتر با حساب تازه خریداری‌شده‌شان مشاوره بدهید.

 

?پست های حمایت شده را منتشر کنید

راه دیگر برای کسب درآمد از حساب TikTok از طریق محتوای حمایت شده است. این زمانی است که برندها به شما نزدیک می شوند (یا شما به آنها نزدیک می شوید) تا پیشنهادات خود را در ویدیوی شما نشان دهند. در مقابل، آنها برای جبران خدمات شما هزینه ای را به شما می پردازند.

شما می توانید با همکاری با برندهای کوچکتر شروع کنید. با کسب و کارهای محلی در منطقه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها علاقه مند به برجسته شدن در TikTok هستند یا خیر. ممکن است ایده خوبی باشد که در ابتدا حداقل هزینه را دریافت کنید، سپس زمانی که به عنوان خالق TikTok شناخته شدید، راه خود را ادامه دهید.

 

?محصولات خود را بفروشید

اگر اهل ایالات متحده، کانادا یا بریتانیا هستید و یک حساب تجاری TikTok دارید، ممکن است بتوانید یک برگه خرید و پیوندهای محصول را به نمایه خود اضافه کنید.

اگرچه این یک راه مستقیم برای کسب درآمد در TikTok نیست، اما همچنان با ایجاد فروش برای کسب و کار خود درآمد کسب خواهید کرد.

نکته حرفه ای: اگر دنبال کنندگان زیادی در TikTok ندارید، می توانید محصولات خود را با ایجاد ویدیوهای منحصر به فرد TikTok تأیید کنید. به عنوان مثال، اگر تجارتی دارید که محصولات غذایی می فروشد، می توانید ویدیوهای دستور پخت 30 ثانیه ای بسازید و آنها را در TikTok به اشتراک بگذارید.

 

?مشاور TikTok شوید

TikTok یکی از پلتفرم‌های پیچیده برای بسیاری از شرکت‌ها است. ماهیت منحصر به فرد کانال به این معنی است که روندها معمولاً خیلی سریع تغییر می کنند به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها ممکن است یک شبه کل دنبال کنندگان خود را از دست بدهند.

مشاوران TikTok متخصصانی هستند که برندها برای کمک به حضورشان و افزایش ترافیک به حساب‌های TikTok خود استخدام می‌کنند.

اگر می‌دانید چگونه ویدیوهای TikTok با ارزش ترند بسازید، می‌توانید به دیگران آموزش دهید که چگونه این کار را با پرداخت هزینه انجام دهند. این یک راه عالی برای کسب درآمد از مهارت های شما و همچنین ایجاد روابط تجاری است.

برای موفقیت به عنوان مشاور TikTok، باید توانایی خود را برای دریافت هزاران یا حتی میلیون ها بازدید از ویدیوها نشان دهید. همچنین باید بدانید که چگونه از ویژگی‌های مختلف برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو استفاده کنید.

 

?یک آژانس مدیریت استعدادهای TikTok راه اندازی کنید

آیا تجربه ای در زمینه مدیریت استعداد، بازاریابی رسانه های اجتماعی یا تولید دارید؟ می‌توانید کسب‌وکاری ایجاد کنید که به مشاوره و مدیریت حساب‌های TikTokkers معروف بپردازد.

شما می توانید به اینفلوئنسرها کمک کنید تا:

مشارکت با برندهایی را پیدا کننند که با تصویر و علایق پیروان آنها مطابقت دارد

از طرف آنها در مورد معاملات و توافقات مذاکره کنید

به آنها در مورد استراتژی محتوا توصیه کنید تا در معرض دید و تعامل آنها به حداکثر برسند

راه های جدید و جالبی برای کسب درآمد (برای هر دوی شما!) بیابید.

 

?یک سازنده محتوای TikTok شوید

تبدیل شدن به یک سازنده محتوا یکی از راه هایی است که می توانید از TikTok درآمد کسب کنید. اگر می خواهید از این طریق پول در بیاورید، چندین گزینه وجود دارد که می توانید انجام دهید، از جمله:

?بارگذاری محتوای حمایت شده

?بازاریابی وابسته

?سفیر نام تجاری

?تاییدیه های باز و از این قبیل موارد

 

?از امکانات پخش زنده استفاده کنید و هدایای مجازی دریافت کنید

انجام این روش کاملاً آسان است. فقط باید وقت خود را صرف کنید و یک پخش زنده را با توجه به موضوع انتخابی خود شروع کنید.

هدایای مجازی که دریافت می‌کنید بعداً می‌توانند با پول نقد مبادله شوند و برای هر چیزی قابل استفاده هستند.

اگرچه انجام آن آسان به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که به موارد زیر توجه کنید تا مخاطب با پخش زنده در حال انجام احساس راحتی کند.

انتخاب زمان مناسب زمانی که اکثر فالوورها آنلاین هستند.

اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما پایدار است.

برای جذب بینندگان بیشتر از هشتگ یا هشتگ استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که مسائل فنی ایمن هستند و از هرگونه مزاحمت اطراف که ممکن است در جریان پخش زنده رخ دهد اجتناب کنید.

 

?از طریق تبلیغات TikTok تبلیغ کنید

همانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، TikTok ویژگی‌های تبلیغاتی را نیز ارائه می‌کند که می‌توانید برای رشد کسب‌وکار یا کسب درآمد از حساب خود استفاده کنید.

از طریق این ویژگی می توانید مخاطبان بیشتری را برای تماشای محتوای خود هدف قرار دهید و البته کسانی که آن را می بینند این پتانسیل را دارند که بخشی از فالوورهای شما شوند.

 

? محتوای حمایت شده را ارسال کنید

برای کسانی از شما که دارای حساب TikTok با تعداد فالوورهای زیادی هستید، این روش می تواند یک میدان نقدی امیدوارکننده باشد!

کاری که برای اجرای این روش باید انجام دهید این است که با برندهای خاص یا فروشگاه های آنلاین برای تبلیغ محصولاتشان همکاری کنید.

 

?تبلیغ موسیقی

دوست دارید موسیقی یا آهنگ بسازید؟ TikTok می تواند یک ابزار موسیقی باشد که پول در می آورد!

ترفند این است که موسیقی خود را از طریق ویدیوهای کوتاه آپلود شده در Tiktok تبلیغ کنید. فراموش نکنید که لینک خرید موسیقی ضبط شده را درج کنید.

 

نکاتی برای تبدیل شدن به یک سازنده محتوای موفق TikTok

به کسب درآمد از TikTok علاقه دارید و می خواهید مشهور شوید؟ تبدیل شدن به یک سازنده محتوای TikTok می تواند یک گزینه باشد!

چگونه؟ چهار نکته موفقیت آمیز زیر را بررسی کنید!

 

  1. ایجاد محتوای جالب به طور منظم

برای جذب مردم جهت تماشای ویدیو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای جذابی را در یک برنامه منظم ایجاد کنید. می توانید از دوستان و مخاطبان خود در مورد محتوای به روز و ویدیوهایی که دوست دارند بپرسید. می‌توانید آهنگ‌ها، چالش‌ها و ویدیوهای پرطرفدار را در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مرور یا کاوش کنید.

با داشتن منابع زیاد محتوا، می توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و تعداد لایک ها را افزایش دهید. غیرممکن نیست که ویدیوی شما در فضای مجازی منتشر شود و یک پیشنهاد حمایت دریافت کند.

 

  1. حساب های یوتیوب و اینستاگرام را متصل کنید

اگر حساب های یوتیوب و اینستاگرام دارید، می توانید آنها را با حساب TikTok خود همگام کنید. این برای افزایش دسترسی به مخاطبان TikTok شما است.

ترفند این است که روی ویرایش پروفایل در TikTok کلیک کنید، سپس گزینه‌های YouTube و Instagram را اضافه کنید. با این کار، ویدیوهایی که در TikTok آپلود می کنید در حساب های YouTube و Instagram شما نیز آپلود می شوند.

 

  1. از هشتگ ها استفاده کنید

استفاده از هشتگ نیز نقش مهمی در افزایش تعداد بازدید و لایک دارد.

 

  1. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

اگر آشنایی با اینفلوئنسر دارید، می توانید از آن فرد دعوت کنید تا در ویدیویی که ایجاد می کنید شرکت کند. این می تواند به شما کمک کند تعداد بینندگان و لایک ها را افزایش دهید و به مخاطبان یا دنبال کنندگان بیشتری برسید.

اگر تعداد فالوورها و مخاطبان زیادی دارید، پتانسیل دریافت پیشنهاد حمایت را خواهید داشت.

چقدر می توانید از TikTok درآمد کسب کنید؟

در حالی که برای کسب درآمد از TikTok نیازی به داشتن 20 میلیون دنبال کننده ندارید، یک حساب پولساز باید دنبال کننده قوی و متعهد داشته باشد.

از نظر استراتژی هایی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، مقدار پولی که می توانید به دست آورید به طور کلی به تعداد فالوورهایی که دارید مربوط می شود. بر کسی پوشیده نیست که حساب‌های معروف می‌توانند با یک پست از ده‌ها هزار دلار تا حتی یک میلیون دلار درآمد داشته باشند.

اگر هنوز در مراحل میکرو اینفلوئنسر هستید، درآمد شما کمتر خواهد بود.

به عنوان مثال، کارلوس آیالا 112900 فالوور و نرخ تعامل 3.07٪ دارد و تخمین زده می شود که او تا 114 دلار در هر پست دریافت کند.

به خاطر داشته باشید که درآمد شما بسته به اینکه از کدام استراتژی برای کسب درآمد از TikTok استفاده می کنید و نحوه اجرای آن استراتژی متفاوت خواهد بود.

 

برای کسب درآمد به چند فالوور نیاز دارید؟

از نظر فنی، می توانید با کمتر از 1000 فالوور در TikTok درآمد کسب کنید. با این حال، شما باید برندهایی را پیدا کنید که مایل به حمایت مالی از محتوای شما هستند.

راه دیگر این است که با مخاطبان خود در ویدیوهای زنده تعامل داشته باشید، بنابراین به محبوبیت طرفداران تبدیل می شوید و هدایایی کسب می کنید.

حداقل سقف برداشت 100 دلار است. TikTok به سازندگان اجازه می دهد تا حداکثر 1000 دلار در هفته برداشت کنند.

علاوه بر این دو گزینه، می توانید برای پیوستن به صندوق خالق TikTok درخواست دهید. این برنامه‌ای است که TikTok از آن برای پاداش دادن به سازندگانی استفاده می‌کند که مرتباً محتوای باکیفیت منتشر می‌کنند و برای مخاطبان خود ارزش ایجاد می‌کنند.

 

در اینجا شرایط لازم برای صندوق سازندگان TikTok آمده است:

  • حساب TikTok شما حداقل 10000 دنبال کننده دارد.
  • شما در 30 روز گذشته حداقل 100000 بازدید ویدیو داشته اید.
  • شما حداقل 18 سال دارید و در بریتانیا، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، اسپانیا یا ایتالیا زندگی می کنید.

 

چقدر می توانیم در TikTok درآمد داشته باشیم؟

راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق TikTok وجود دارد. با این حال، کسب درآمد از خود اپلیکیشن ساده ترین راه برای کسب درآمد در TikTok است، در واقع با تولید محتوای جذابی که بازدید، لایک، نظر بگیرد، می توانید پول دریافت کنید.

برخلاف یوتیوب و اینستاگرام، TikTok مبلغ کمی برای ساخت ویدیو به شما می پردازد. به صورت تقریبی به ازای هر 1000 بازدید، 2 تا 4 سنت به شما پرداخت می شود و تنها پس از اینکه ویدیوی شما 1 میلیون بازدید داشته باشد، می توانید 20 تا 40 دلار درآمد کسب کنید.

علاوه بر این، محدودیت‌هایی نیز برای دریافت درآمد از TikTok وجود دارد. حساب کاربری شما تنها زمانی کار می‌کند که حساب شما 10 هزار دنبال کننده داشته باشد و در 30 روز قبل از درخواست برای آن، 100000 بازدید داشته باشد. علاوه بر این، اگر زیر 18 سال هستید، نمی‌توانید با ایجاد ویدیو درآمد کسب کنید.

علاوه بر این، بازاریابی وابسته یکی از معروف ترین راه های کسب درآمد از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. اما با این روش از تیک تاک تنها بین 20 تا 25 دلار درآمد خواهید داشت.

با وجود همه این حقایق، در حال حاضر افرادی بسیاری هستند که از طریق تیک تاک درآمد خوبی دارند.

TikTok به ازای هر 1000 بازدید چقدر پرداخت می کند؟

در ابتدا، TikTok بدون در نظر گرفتن میلیون ها بازدید و دنبال کننده، به کاربران خود پولی پرداخت نکرد. به همین دلیل،  TikTokers معروف مجبور شد به دنبال منابع درآمد دیگری مانند حامیان مالی، تبلیغات و موارد دیگر باشد. با این حال، اکنون می توانید از طریق «صندوق سازندگان» در TikTok پول دریافت کنید.

به طور متوسط، TikTok در هر 1000 بازدید از ویدیوی شما بین دو تا چهار سنت پرداخت می کند. بسته به عوامل متعدد، مقیاس پرداخت ممکن است از یک کاربر به کاربر دیگر متفاوت باشد. با این حال، TikTok این عوامل را به صورت عمومی فاش نکرده است. به همین دلیل، هر کاربر ممکن است درآمد متفاوتی در ویدیوهای خود داشته باشد.

توجه: TikTok هر کاربر را برای بازدید مجاز نمی داند. برای دریافت پول، باید برای صندوق ایجادکننده درخواست دهید و اگر معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشید، TikTok به ازای هر 1000 بازدید به شما پرداخت می کند.

 

TikTok برای 1 میلیون بازدید چقدر پول می دهد؟

طبق آمار ذکر شده در بالا، TikTok به ازای هر 1000 بازدید 2 تا 4 سنت پرداخت می کند. بنابراین، اگر ویدیوهای شما میلیون ها بازدید داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ ممکن است شما را ناامید کند، اما برای یک میلیون بازدید در TikTok می توانید بین 20 تا 40 دلار انتظار داشته باشید.

درآمد زمانی زیاد می شود که میلیاردها بازدید از ویدیوهای خود داشته باشید. به عنوان مثال، اگر ویدیوی شما دو میلیارد بازدید داشته باشد، می توانید چیزی بین 80000 دلار انتظار داشته باشید. درآمد هنگفت از TikTok با میلیاردها بازدید امکان پذیر است، اما اگر ویدیوهای شما ویروسی نشوند، ممکن است به سختی از طریق بازدیدهای خود درآمد داشته باشید.

 

ثروتمندترین TikTokers چه کسانی هستند؟ (داده های به روز شده 2023)

با تمام اطلاعات بالا، ممکن است کنجکاو باشید که بدانید ثروتمندترین TikTokers در جهان چه کسانی هستند. بدون شک، این افراد تنها از طریق TikTok درآمد قابل توجهی به دست می آورند و همین امر باعث شده است تا در لیست ثروتمندترین Tiktokers در سطح جهان قرار بگیرند.

بیایید ببینیم این افراد چه کسانی هستند!

 

رتبه نام تعداد دنبال کنندگان درآمد تخمینی :

?شماره 1 چارلی دی آملیو 17.5 میلیون دلار 149.7 میلیون دلار

?شماره 2 Dixie D’Amelio 10 میلیون و 57.4 میلیون دلار

?شماره 3 ادیسون رای 8.5 میلیون 88.9 میلیون دلار

?شماره 4 Khaby Lame میلیون دلار 154.5 میلیون دلار

?شماره 5 بلا پورچ 5 میلیون 92.8 میلیون دلار

?شماره 6 جاش ریچاردز 5 میلیون و 26 میلیون دلار

?شماره 7 کریس کالینز 4.75 میلیون دلار 48.2 میلیون دلار

?شماره 8 آوانی گرگ 4.75 میلیون دلار 42.9 میلیون دلار

?شماره 9 زک کینگ 3 میلیون 72.8 میلیون دلار

?شماره 10 ریاض علی 2 میلیون 45.5 میلیون دلار

 

 

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

کسب درآمد از تیک تاک موضوع مورد بحث ما در این مطلب بود. در مورد اینکه چگونه از تیک تاک  پول دربیاوریم، تمامی نکات را بررسی کردیم. کسب درآمد در این شبکه اجتماعی کار آسانی نیست. اگر اینطور بود، همه ما آدیسون ری بودیم.

راه‌های زیادی برای کسب درآمد در TikTok وجود دارد و اینکه چگونه تصمیم می‌گیرید از محتوای خود کسب درآمد کنید، درآمد شما را تعیین می‌کند. مشارکت برند در TikTok می تواند بیش از 80000 دلار برای شما به ارمغان بیاورد.

در مورد TikTok Creator Fund، می‌توانید به ازای هر 1000 بازدید بین 2 تا 4 سنت درآمد کسب کنید. این بدان معناست که پس از رسیدن به یک میلیون بازدید ممکن است انتظار 20 تا 40 دلار داشته باشید.

در سال 2021، TikTok به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید و از شهرت اولیه خود بهره برد، زیرا مردم به سمت محتوای سبک و کوتاه آن گرایش پیدا کردند. این افزایش محبوبیت به این معنی است که TikTok به فرصت‌های درآمدی رسیده است، به خصوص با توجه به اینکه حدود 37٪ از کاربران TikTok در ایالات متحده سالانه 100000 دلار یا بیشتر درآمد دارند.

 

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید