درآمد هر 1000 بازدید یوتیوب چقدر است؟

خواندن این مطلب

18 دقیقه

زمان میبرد!

درآمد هر 1000 بازدید یوتیوب چقدر است؟ {محاسبه دقیق درآمد در ایران}

وقتی نوبت به کسب درآمد از یوتیوب می رسد،. متوجه خواهید شد که سخت ترین دلاری که به دست می آورید، اولین دلار شماست. هر چه تعداد مشترکین شما بیشتر باشد، افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد. هرچه افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک کنند، معروف تر شده و احتمال اینکه برندها به شما پیشنهادات حمایتی یا کالایی ارائه دهند، بیشتر می‌شود. تبلیغ کننده ها به ازای بازدید از تبلیغات به شما پول می پردازند که این مبلغ به ازای هر تعداد متفاوت است. البته به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. ما در ادامه به این سوال که درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است، پاسخ دهیم.

 

شرایط کسب درآمد از یوتیوب

برای پاسخ به سوال درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است نیاز است در ابتدا بدانیم شرایط کسب درامد از یوتیوب چیست؟ در سال ۲۰۱۷ یوتیوب، سیاست های درآمدزایی کاربرانش را تغییر داد و ویژگی جدیدی به سایتش اضافه کرده است؛ تا کاربران نتوانند از ابتدای راه اندازی کانال به درآمد برسند. در ادامه قوانین جدید یوتیوب را به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد.

?کانال یوتیوب حداقل ۱۰۰۰ مشترک (سابسکرایبر) داشته باشد.

?بازدید ویدئوهای کانال در یک سال اخیر حداقل ۴۰۰۰ ساعت باشد.

?محتوای کانال باید با خط‌ مشی‌ها و سیاست‌های محتوایی و تبلیغاتی گوگل سازگار باشد.

?برای تسویه حساب، درآمد باید حداقل به ۱۰۰ دلار رسیده باشد.

 

درآمد هر 1000 بازدید یوتیوب

 

عوامل تاثیرگذار بر درآمد از یوتیوب

درآمد تبلیغات شما در YouTube توسط پلتفرم AdSense کنترل می شود. این فرآیند مشابه تبلیغاتی است که در کنار پست های وبلاگ یا حتی جستجوی گوگل مشاهده می کنید.

اگر می‌خواهید کانال YouTube خود را برای کسب درآمد بهینه کنید، باید سه چیز را در نظر داشته باشید:

✅مخاطبان شما چه کسانی هستند: جمعیت و قدرت خرید آنها چگونه است؟

✅جایگاه شما چیست و ویدیوهای شما چقدر منحصر به فرد هستند؟

✅بازار تبلیغات در مورد ویدیوهای شما چقدر رقابتی است؟

به عنوان مثال، اگر نظرات تخصصی در مورد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری یا ایده‌های تجاری جدید ارائه می‌دهید، می‌توانید انتظار داشته باشید که CPM بسیار بالاتری در تبلیغات داشته باشید تا زمانی که کانالی را با موضوع طنز راه اندازی کنید.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی پرداخت به ازای هر بازدید YouTube وجود دارد.

عاملی که بر میزان درآمد شما در هر ویدیو تأثیر می گذارد، نوع تبلیغاتی است که در کانال خود مجاز می کنید. همچنین انواع مختلفی از تبلیغات در YouTube وجود دارد:

✅تبلیغات قابل رد شدن (بعد از 5 ثانیه)

✅تبلیغات غیرقابل رد شدن (طول 15 تا 20 ثانیه)

✅تبلیغات باپر (حداکثر 6 ثانیه در ابتدای ویدیو)

✅تبلیغات همپوشانی (فقط بنر متنی)

✅تبلیغات پشت سر هم (برای ویدیوهای بیشتر از 5 دقیقه)

شما می توانید کنترل کنید که کدام یک از این تبلیغات نمایش داده می شوند و در کجا قرار می گیرند (قبل، وسط یا پس از ویدیو). از آنجایی که این تنظیمات بر سطوح تعامل تأثیر می‌گذارند، به پرداخت‌های مختلف CPM نیز منجر می‌شوند.

بهترین استراتژی که می توانیم پیشنهاد کنیم این است که معتبرترین و جذاب ترین محتوایی را که می توانید ایجاد کنید. به این ترتیب به مرور زمان بازدیدهای بیشتری خواهید داشت و الگوریتم‌های YouTube به نفع شما خواهند بود.

 راه دیگری برای به حداکثر رساندن درآمد تبلیغاتی این است که به طور استراتژیک وقفه های تبلیغاتی را در سراسر ویدیوی خود قرار دهید.

به صورت دقیق و کامل نمی توان گفت که از هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار درآمد خواهید داشت! عمومی ترین درآمد یوتیوب از تبلیغات آن است. میزان درآمد از یوتیوب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه تاثیرگذارترین عوامل را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

 

میزان درآمد از یوتیوب

 

موقعیت جغرافیایی مخاطبان

تبلیغات یوتیوب برای مردم کشورهای مختلف، می تواند کاملاً متفاوت باشد. زیرا بیشتر شرکت ها به دنبال بازار کشورهای توسعه یافته هستند، چون شهروندان کشورهای توسعه یافته توانایی خرید بیشتری دارند. به عنوان مثال آمریکا، کانادا، آلمان و استرالیا از کشوهای توسعه یافته بوده و تبلیغ کنندگان برای دسترسی به این بازار جذاب باید باهم رقابت کنند. سیستم کاری گوگل مزایده ای است؛ یعنی تبلیغ شرکتی را در محتوای طراحی شده برای کشورهای توسعه یافته نمایش می دهد که بیشترین حق تبلیغ را پرداخت می کنند. سهم یوتیوب از درآمد حاصل ۴۵ درصد و سهم کانال ۵۵ درصد می باشد.

 

در دنیای یوتیوب یوتیوبرهای آمریکایی بیشترین درآمد را نسبت به سایرین دارند و در ازای دریافت تعداد ویو یکسان، درآمد بیشتری خواهند داشت.

 

موضوع محتوای کانال

مورد بعدی که می تواند روی درآمد دلاری شما از یوتیوب تاثیرگذار باشد، موضوع کانال است. عموماً موضوعات تخصصی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و درآمد بیشتری را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. به علاوه شما می توانید موضوع تخصصی خود را برای گروه سنی خاصی از افراد تعریف کنید که در نتیجه منجر به بیشتر دیده شدن می شود.

 

میانگین درآمد کانال های تخصصی ( آموزشی ، آشپزی، تکنولوژی، ورزشی) به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب ۲ تا ۱۰ دلار، کانال های گیمینگ و بازی های کامپیوتری ۱ تا ۲ دلار و کانال های هنری و موسیقی بین ۲ تا ۵ دلار اخواهد بود.

 

نحوه‌‌ی ساخت کانال یوتیوب

اگر برای رسیدن به درآمد بالا برنامه ریزی کرده اید، نیاز است که به یک سری موضوعات برای ساخت کانال یوتیوب توجه کنید. در ادامه برخی از مهم ترین موارد را برای ساخت کانال بررسی خواهیم کرد.

 

۱. انتخاب موضوع مناسب برای کانال

اگر موضوع مورد علاقه خود را برای کانال انتخاب نکنید، قطعاً در اواسط مسیر تولید محتوا انگیزه خود را از دست می دهید. به همین دلیل توصیه می شود که حتماً از ابتدا موضوع مورد علاقه خود را برای تولید محتوا انتخاب نمایید.

۲. برند سازی کانال

برای برندسازی انتخاب لوگو یکی از ساده ترین و مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. این لوگو را باید روی تمامی ویدئوهای خود قرار دهید.

۳. ضبط ویدیو

برای ضبط ویدئو حتماً از ابتدا سناریو آن را مشخص کرده و سپس برای ضبط اقدام نمایید. این سناریو باید براساس هدف اصلی ویدئو بوده و در نهایت مخاطب شما را با ایده کانال و یا هدف ویدئو آشنا کند.

۴. مانیتایزشن کانال

شرایط مانیتایز شدن کانال شامل موارد زیر می شود:

?کانال شما حداقل ۱۰۰۰ مشترک (سابسکرایبر) داشته باشد.

?بازدید ویدئوهای کانال شما در یک سال اخیر حداقل ۴۰۰۰

?کانال شما نباید Copyright Strike یا Community Strike گرفته باشد.

?شما باید گزینه تأیید دو مرحله‌ای کانال را فعال کنید.

 

عوامل تاثیرگذار بر میزان درآمد از یوتیوب

 

درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است؟

هنوز در این دنیا افراد بدبین زیادی وجود دارند که باور ندارند می توان از اینترنت درآمد کسب کرد. در واقعیت، داستان های موفقیت متعددی از افرادی وجود دارد که ثروت خود را به صورت آنلاین به دست آورده اند. یوتیوب تنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به یک مخاطب اینترنتی تبدیل شوید و اگر خوش شانس باشید، یک میلیونر اینترنتی باشید.

گوگل 68 درصد از درآمد AdSense خود را پرداخت می کند، بنابراین به ازای هر 100 دلاری که یک تبلیغ کننده می پردازد، گوگل 68 دلار به ناشر پرداخت خواهد کرد.

نرخ های واقعی که یک تبلیغ کننده  برای تبلیغات در یوتیوب می پردازد متفاوت است، معمولا بین 0.10 تا 0.30 دلار برای هر بازدید، اما به طور متوسط ​​0.18 دلار در هر بازدید می باشد.

به طور متوسط، کانال YouTube می تواند 18 دلار به ازای هر 1000 بازدید تبلیغ دریافت کند. این معادل 3 تا 5 دلار به ازای هر 1000 بازدید ویدیو است.

البته، هزاران کاربر یوتیو ممکن است پاسخ دهند که به ازای هر هزار بازدید هیچ تبلیغی نگرفته و در نتیجه هیچ درآمدی نداشته اند.

با این حال، یوتیوب‌برهای زیادی وجود دارند که از طریق کانال‌های ویدیویی خود درآمد بسیاری دارند. علاوه بر این البته، گروه کوچکی از نخبگان وجود دارند که درآمد فوق العاده ای از ویدئوهای خود بدست می آورند.  پس برای اطلاع از پاسخ سوال درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است باید عوامل دیگری را نیز در نظر داشته باشید.

 

0.1 تا 1 دلار به ازای هر هزار بازدید، میانگین مبلغی است که می توانید انتظار داشته باشید که یوتیوب پرداخت کند. بنابراین به طور متوسط ​​در 0.5 دلار در هر هزار بازدید وجود دارد.

 

چگونه می توان مقدار پول درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب را به حداکثر رساند؟

اگر برخی کارها را به درستی انجام ندهید، YouTube از نمایش تبلیغات در ویدیوهای خاص YouTube یا در کل کانال YouTube شما جلوگیری می کند.

به علاوه برای به حداکثر رساندن میزان تماشای ویدئوها در یوتیوب، باید ویدیوهایی با طول بیش از ده دقیقه بسازید. دلیل این امر این است که اگر ویدیوهای شما بیش از ده دقیقه باشد، یوتیوب به شما اجازه می دهد تبلیغات را در وسط ویدیوهای خود قرار دهید.

روش بعدی ساختن ویدیوهای تبلیغاتی در موضوعات بسیار خاصی است که تبلیغ کنندگان می خواهند محصولاتشان در مورد آنها تبلیغ شود. اگر ویدیوهایی را با این موضوعات بسازید، یوتیوب در واقع پول بیشتری به ازای هر تبلیغ به شما پرداخت خواهد کرد تا زمانی که ویدیوی شما در مورد موضوع دیگری باشد.

 

برای پاسخ به سوال درآمد یوتیوبر ها چقدر است وارد شوید.

 

یوتیوبرها چقدر درآمد دارند؟

مطمئناً کسب درآمد در برخی از جایگاه‌ها آسان‌تر از سایرین است، بنابراین اگر امیدوارید روزی از درآمد کانال خود زندگی مرفهی داشته باشید، باید کانال خود را در موضوعی ایجاد کنید که مورد علاقه مردم است. در ادامه چند موضوع محبوب را برای شما آورده ایم :

?لایف هک ها

?بازی

?آنباکسینگ (به ویژه اسباب بازی های بچه گانه)

?سلامتی و تناسب اندام

?بررسی مواد غذایی

?وبلاگ نویسی در سفر

?طنز

?آشپزی

?شایعات مشهور

?اخبار

 

درآمد از یوتیوب در ایران

 

آیا یوتیوب به ازای هر بازدید پرداخت می کند؟

پاسخ کوتاه به این سوال این است: بله، اما نه به ازای مشاهده ویدیو. یوتیوب به سازندگان برای بازدید از تبلیغات در کانال‌هایشان پول پرداخت می‌کند.

 

یک تصور غلط رایج این است که یوتیوب برای بازدید از ویدیو هزینه می پردازد. در حالی که این طور نیست و در واقع، وقتی مردم تبلیغات YouTube را تماشا می‌کنند، سازندگان پول دریافت می‌کنند (به ازای هر بازدید از آگهی).

 

راه استاندارد برای کسب درآمد از کانال YouTube این است که به YouTube اجازه دهید تبلیغات را روی ویدیوهای شما اجرا کند. اما شما فقط یک کانال ایجاد نمی‌کنید و منتظر نمی‌مانید تا درآمد حاصل شود. برای شروع کسب درآمد از تبلیغات، باید به برنامه شریک YouTube (YPP) بپیوندید.

برنامه شریک YouTube سازندگان را تأیید می کند و به آنها امکان دسترسی به ابزارهای کسب درآمد را می دهد. می توانید تصور کنید که کانال های زیادی در YouTube وجود دارد که محتوای دارای حق نسخه برداری یا با کیفیت پایین را نشان می دهد که برای تبلیغ کنندگان مناسب نیست. این دقیقاً همان چیزی است که YouTube Partner Program سعی دارد آن را فیلتر کند.

 

برای پیوستن به YPP یک سری شرایط وجود دارد:

?به خط مشی های کسب درآمد YouTube پایبند باشید.

?در منطقه ای زندگی کنید که در آن YPP در دسترس است.

?هیچ اخطاری برای نقض دستورالعمل‌های انجمن YouTube دریافت نکنید.

?در 12 ماه گذشته بیش از 4000 ساعت تماشای عمومی دریافت کنید.

?بیش از 1000 مشترک داشته باشید.

?یک حساب Google AdSense ایجاد کنید.

 

برای آشنایی با بهترین یوتیوبرهای ایرانی وارد شوید.

 

هنگامی که کانال YouTube شما برای برنامه شریک YouTube واجد شرایط شد، می توانید قرارداد شریک را امضا کنید و حساب AdSense خود را متصل کنید. سپس کانال شما توسط YouTube بازبینی می‌شود که ممکن است تا 30 روز طول بکشد.

پس از تأیید کانال YouTube شما، می‌توانید به ویژگی‌های کسب درآمد در تنظیمات دسترسی داشته باشید و آن را روشن کنید.

توجه: ممکن است همه ویژگی‌ها در دسترس شما نباشند، یا به این دلیل که هنوز مشترکین کافی ندارید (مثلاً قفسه کالا به حداقل 10000 مشترک نیاز دارد) یا به این دلیل که ناظران YouTube تصمیم گرفتند محدودیت‌های خاصی را اعمال کنند.

هنگامی که در برنامه YPP هستید، کنترل دقیق و هر ویدیو را بر روی محتوایی که کسب درآمد می شود، دریافت می کنید. بنابراین می‌توانید تبلیغات را در ویدیوهایی که برای تبلیغ‌کنندگان مناسب نیستند، خاموش کنید.

برای هر تبلیغی که در یک کانال خاص اجرا می شود، یوتیوب 45 درصد از مبلغی را که تبلیغ کننده برای قرار دادن می پردازد کاهش می دهد. سازنده 55 درصد باقی مانده را دریافت می کند.

 

برای هر بازدید در یوتیوب چقدر پول می گیرید؟

علاوه بر  پاسخ سوال درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است آیا اگر بتوانید میزان دقیق درآمد تبلیغاتی از یوتیوب را تخمین بزنید عالی نیست؟ متأسفانه، الگوریتم‌های یوتیوب پیچیده‌تر از آن هستند و شما فقط می‌توانید درآمد YouTube را به ازای هر بازدید به صورت میانگین محاسبه کنید.

در واقع ویدیوهایی (با تبلیغات فعال) که بازدیدهای بیشتری دارند، درآمد بیشتری نسبت به ویدیوهایی با بازدیدهای کمتر، خواهند داشت. با این حال، خیلی به دسته بندی ویدیو و کانال شما، جایگاه شما و حتی موقعیت مکانی شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، ویدیوهای مربوط به کسب درآمد آنلاین، املاک و مستغلات، امور مالی شخصی و فناوری بیشتر از ویدیوهای مربوط به موضوعات طنز، تناسب اندام یا سبک زندگی پرداخت می شوند.

چرا؟ زیرا AdSense یک موتور تبلیغاتی مبتنی بر حراج است و برخی از کلمات کلیدی که تبلیغ‌کنندگان برای آن پیشنهاد می‌دهند ارزش بیشتری نسبت به سایرین دارند.

یکی دیگر از عوامل در محاسبه درآمد بر اساس بازدیدهای ویدیویی این است که برخی افراد اصلاً تبلیغاتی را نمی بینند. طبق گزارش ها، بیش از 40 درصد از کاربران از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند. در حالی که همه مسدودکننده‌های تبلیغات با YouTube کار نمی‌کنند، این روند رو به رشدی است که همچنان بر درآمد سازندگان تأثیر خواهد گذاشت.

علاوه بر این، امروزه بیش از 50 میلیون کاربر YouTube Premium وجود دارد که هزینه اشتراک ماهانه می پردازند و اصلاً تبلیغاتی در ویدیوهای YouTube نمی بینند. در عوض، سازندگان بر اساس میزان تماشای ویدیوهای کاربران YouTube Premium حقوق دریافت می‌کنند.

با وجود همه این اطلاعات می توان گفت که بین 2 تا 12 دلار به ازای هر 1000 بازدید از یوتیوب دریافت خواهید کرد.

با تجزیه و تحلیل داده‌های محاسبه‌گر AdSense Google و همچنین درآمدهای گزارش‌شده توسط سازندگان در سراسر صنایع، می‌بینیم که اگر ویدیوی شما در دسته‌بندی با کلمات کلیدی رقابتی قرار داشته باشد و بینندگان شما از تبلیغات استفاده نکنند، درآمد بالقوه تبلیغات شما می‌تواند ۶ برابر بیشتر باشد.

به طور کلی، CPM شما (هزینه هر هزار بازدید) می تواند بین 4 تا 24 دلار باشد (بسته به منطقه و صنعت شما). اما درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب از ویدیو با ۱۰۰۰ بازدید از تبلیغات یکسان نیست.

همچنین مهم است که به این نکته اشاره کنیم که این محاسبات در هر ویدیو انجام می‌شوند، بنابراین مقیاس‌بندی و زمان‌بندی ارسال ویدیوی شما راه خوبی برای کسب درآمد بیشتر است.

 

افزایش بازدید یوتیوب

تعداد بازدید ویدئوهای یوتیوب، برای یوتیوبرها بسیار مهم است. هرچند محتوای شما با کیفیت باشد، اگر ویدئوهای کانال خود را بهینه نکرده باشید؛ نه تنها بازدیدهای شما افزایش نمی‌یابد، بلکه مشترک‌های خود را نیز از دست می‌دهید. پس اولین قدم برای افزایش سابسکرایبر و افزایش بازدید یوتیوب، بهینه کردن ویدئوهای کانال و سئو یوتیوب است. برای بهینه‌سازی ویدئوهای یوتیوب ترفندهایی وجود دارد. شما می‌توانید از فهرست زیر برای افزایش بازدید کانالتان استفاده کنید.

?عنوان جذاب

?تگ‌های مناسب

?تصویر کاور ویدئو

?نام کاربری کانال یوتیوبی

?متن و توضیحات ویدئوها

?ساخت فهرست پخش

?افزودن تریلر به کانال یوتیوب

میزان درآمد از ویديوهای یوتیوب به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. دقت داشته باشید که راه اندازی یک کانال موفق در یوتیوب نیازمند تولید محتوای خلاق و با کیفیت است. افراک تجربه همکاری با یوتیوبرهای موفق در زمینه های گیمینگ، تکنولوژی، هنر و موسیقی را دارد. یکی از کارآمد ترین خدمات آژانس تبلیغات آنلاین افراک، نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب و تبلیغ در یوتیوب است. با توجه به تحریم های سخت گیرانه ای که در برابر ایرانیان قرار گرفته است، نقد کردن درآمد یوتیوب کاری مشکل است. اما غیرممکن نیست! شما چه کانالی را در یوتیوب دنبال می کنید؟ آیا تجربه تولید محتوای یوتیوبی را داشته اید؟ تجربیاتتان را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

 

چطور بدون ساخت ویدئو از یوتیوب درآمد داشته باشیم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می توان بدون ساخت ویدئو نیز در یوتیوب درآمد داشت؟ در این مورد باید به شما بگوییم بله این امکان وجود دارد در ادامه همراه ما باشید تا راه های درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدئو را نیز بررسی کنیم.

  • ارسال کار از دیگر سازندگان محتوا

ساده ترین و رایج ترین راه برای کسب درآمد در یوتیوب بدون ساختن ویدیو، انتشار محتوای شخص ثالث است. به عنوان مثال، یوتیوب به شما اجازه می دهد تا محتوای ویدیویی را از سایر سازندگان ویدیو از طریق یک استراتژی به نام تجمیع پست کنید.

به عبارت دیگر، شما به جای انتشار کلیپ های اصلی، محتوا را مدیریت می کنید.

به این ترتیب، تعجبی ندارد که جمع‌آوری یا مدیریت محتوا در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

به عنوان مثال، کانال Movie Coverage YouTube تریلرهای فیلم را برای بینندگان جمع آوری می کند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 1.03 میلیون مشترک داشته است.

انواع محتوای شخص ثالث که می توانید در YouTube پست کنید:

ویدیوهای اصلی

YouTube به شما امکان می دهد کلیپ های کامل و اصلی را از ارائه دهندگان شخص ثالث در کانال خود پست کنید. با این حال، برای جلوگیری از نقض حق نسخه برداری، باید مجوز صریح از آن طرف دریافت کنید و ویدیو را به درستی منتشر نمایید.

نحوه برخورد با اعلان شخص ثالث منطبق

هنگام ارسال اعلان شخص ثالث منطبق، YouTube معمولاً توضیح می دهد که قصد دارد در مورد این وضعیت چه کاری انجام دهد.

در برخی موارد، شرکت ممکن است تبلیغات را روی ویدیو نشان دهد و درآمد را برای ناشر ارسال کند. این شرکت همچنین ممکن است تصمیم بگیرد که ویدیو را مسدود کند  یا حتی در صورت سوء استفاده جدی از شرایط خدمات، حساب شما را غیرفعال کند.

گاهی اوقات، YouTube به اشتباه اعلان‌های شخص ثالث مشابه را ارسال می‌کند. اگر از قوانین پیروی می‌کنید و فکر می‌کنید ممکن است اشتباهی وجود داشته باشد، می‌توانید با هشدار مخالفت کنید.

محتوای ویدیویی Creative Commons

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا با استفاده از مجوزهای Creative Commons هنگام ارسال ویدیوها موفق بوده اند.

وقتی یک سازنده محتوا ویدیویی را با مجوز Creative Commons پست می‌کند، تولیدکننده اصلی مالکیت محتوا را حفظ می‌کند. با این حال، مجوز به شما این امکان را می دهد که از کار آنها در ویدیوها یا کانال خود استفاده کنید.

اگر به این روش علاقه مند هستید، عبارت ویدیویی را که می خواهید پیدا کنید جستجو کنید. هنگامی که نتایج ظاهر شد، روی دکمه فیلتر کلیک کنید و Creative Commons را در لیست ویژگی ها انتخاب کنید. سپس به فهرست هدفمندی از ویدیوهای رایگان که باید بتوانید آنها را بازنشر کنید نگاه خواهید کرد.

 

  • یک وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی یک راه خوب برای کسب درآمد از یوتیوب است.

یک وبلاگ رایگان در وردپرس راه‌اندازی کنید و برای تکمیل محتوای خود ویدیو بفرستید. می‌توانید از اکثر ویدیوهای شخص ثالث استفاده کنید.

 

  • محتوای جایگزین ارسال کنید

لازم نیست در جایی که جلوی دوربین هستید ویدیوهای سنتی را در YouTube پست کنید. برای مثال، می‌توانید فایل‌های صوتی، مجموعه‌های آلبوم، یا حتی تصاویری از اسلایدها و ارائه‌ها را پست کنید.

برای مثال، فرض کنید یک پادکست صوتی هفتگی منتشر می کنید. می‌توانید یک قطعه ضبط شده از پادکست را به همراه یک تصویر پس‌زمینه (یا مجموعه‌ای از تصاویر) در کانال YouTube خود پست کنید و برای بازدیدها پول دریافت کنید.

آیا صاحب یک کسب و کار هستید؟ همچنین می توانید با استفاده از YouTube برای ارائه محتوای آموزشی برای مشتریان فعلی و بالقوه، ارائه های صوتی را با اسلایدهای پاورپوینت ارسال کنید. اگر محتوای شما بسیار ارزشمند است، می توانید مشترکین را جذب کنید و فرصت های تبلیغاتی ایجاد کنید.

 

  •     4. با تبلیغات YouTube تبلیغ کنید

هنگام راه اندازی یک کسب و کار، بسیار مهم است که نام خود را تا حد امکان به افراد بیشتری برسانید، و تبلیغات در YouTube راهی عالی برای انجام این کار است.

یوتیوب یک سرویس تبلیغات ویدیویی دارد که می توانید از آن برای راه اندازی کمپین ها و اندازه گیری نتایج خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق Google Ads تبلیغ کنید و دسترسی خود را به کانال‌های دیگر گسترش دهید.

 

  •    5.یک مشاور YouTube شوید

اکثریت قریب به اتفاق یوتیوبرها ثروتمند نمی شوند. بسیاری از مردم کانال‌ها را راه‌اندازی می‌کنند تا بعد از اینکه فهمیدند این روند چقدر سخت است و چقدر طول می‌کشد تا درآمد کسب کنند، دست از کار بکشند.

به همین دلیل، فرصت رو به رشدی برای کار به عنوان مشاور YouTube وجود دارد.

اگر به YouTube مسلط هستید، می‌توانید با کمک به سایر YouTubers و شرکت‌ها در برنامه‌ریزی، اجرا و بهینه‌سازی محتوایشان درآمد کسب کنید.

 

  • برای Nielsen ثبت نام کنید

نیلسن یک شرکت پیشرو در تحقیقات بازار است که هر ساله 50 دلار به شرکت کنندگان فقط برای به اشتراک گذاشتن داده ها در مورد نحوه استفاده از اینترنت پرداخت می کند.

به عبارت دیگر، اگر در Nielsen ثبت‌نام کنید، می‌توانید فقط با تماشای YouTube و دادن دسترسی به Nielsen به تاریخچه بازدید و عادت‌های خود درآمد کسب کنید.

این رویکرد عالی است و به هیچ چیز دیگری جز مرور اینترنت و تماشای محتوا نیاز ندارد.

 

  • برای یوتیوب کار کنید

علاقه مندی به یوتیوب و رسانه های اجتماعی می تواند به طور بالقوه منجر به یک حرفه هیجان انگیز و پر ارزش در رسانه های آنلاین شود.

اگر از طرفداران پر و پا قرص یوتیوب هستید، شاید ارزش آن را داشته باشد که برای شعبه گوگل به صورت آنلاین یا در یکی از هشت دفتر آن کار کنید.

متوسط حقوق سالانه کارمندان YouTube 60141 دلار در سال یا حدود 29 دلار در ساعت است. به علاوه، شما یک نام تجاری در رزومه خود خواهید داشت، که باید جستجوهای شغلی آینده را تسریع کند.

 

  • یک کانال یوتیوب بخرید

اگر مقداری پول نقد دارید، می توانید با خرید یک کانال موجود از مشترک دیگری، جاه طلبی های YouTube خود را شروع کنید. با رفتن به این مسیر، می توانید با یک پایگاه مشترکین موجود و کتابخانه محتوایی شروع کنید.

برای یافتن کانال‌های YouTube برای فروش، سایت‌هایی مانند Fameswap و Flippa را بررسی کنید.

 

یوتیوبرها در سال چقدر درآمد دارند؟

درآمد یوتیوبرها در یک سال به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه ما با چند مثال این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

5 کاربر برتر یوتیوب تا ژانویه 2021 هر کدام ده ها میلیون دنبال کننده دارند. اکانت ها عبارتند از MrBeast، Jake Paul، Markiplier، Rhett and Link و .Unspeakable. این یوتیوبرها سالانه بیش از 28.5 میلیون دلار از طریق کانال های خود درآمد کسب می کنند. در حالی که درآمد آن‌ها بسیار زیاد است، حساب‌های کوچک‌تر هنوز هم می‌توانند در YouTube کسب درآمد کنند.

به عنوان مثال، کانال یوتیوب جاستین لکونت را در نظر بگیرید. او 913000 مشترک و 91 میلیون بازدید ویدیو در کانال خود دارد که به مردم کمک می کند بهتر لباس بپوشند و مد را درک کنند. بر اساس محاسبه‌گر پول یوتیوب اینفلوئنسر، درآمد کلی تخمینی او فقط بدون درآمد از تبلیغات، حدود 259,304 دلار است که به طور میانگین به ازای هر ویدیو 979 دلار درآمد خواهد داشت.

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

ما سعی کردیم در این مطلب به سوال شما مبنی بر اینکه درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است، پاسخ دهیم. از آنجایی که درآمد افراد از یوتیوب می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد، ما این عوامل را به صورت کامل بررسی کرده و همچنین درآمد افراد به ازای هر 1000 بازدید از ویدئو ها را توضیح دادیم. همچنین نشان دادیم که درآمد از 1000 بازدید از ویدئوهای یوتیوب ثابت نیست و می تواند در هر کشوری متفاوت باشد. برای کسب درآمد دلاری یوتیوب تنها یکی از راه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید