خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

درآمد رونالدو از اینستاگرام {درآمد رونالدو از اینستا به تومان}

با رشد و پیشرفت علم و گسترش بی نظیر تکنولوژی و در دسترس عموم قرارگرفتن آن علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی هم در زندگی همه ی ما پدید آمده که به ناچار جهت همگام بودن با جهان اطراف باید با آن آشنا باشیم و خود را با هر دو فضای حقیقی و مجازی وقف دهیم. نرم افزار ها دروازه های ورود به این دنیای بی کران مجازی هستند که یکی از این دروازه ها که امروزه محبوبیت زیادی را به خصوص در بین قشر جوان پیدا کرده اینستاگرام است. یکی از ویژگی های جذاب این دنیای مجازی که در اینستاگرام بیشتر به چشم می خورد امکان درآمد زایی از آن است. به این شکل که هرچه دنبال کننده بیشتری در صفحات خود در این نرم افزار داشته باشید و لایک ها یا تایید های بیشتری را بتوانید بگیرید می توانید درآمد بیشتری هم کسب کنید. افراد مشهور که به واسطه ی شهرتشان دنبال کننده های زیادی در این صفحات دارند در سال های اخیر توانسته اند درآمد های هنگفت و چشمگیری را از این راه کسب کنند که توجه مردم به خصوص قشر جوان را به این موضوع جلب کرده اند. یکی از این افراد کریستیانو رونالدو ستاره ی پرتغالی تیم النصر عربستان است. در ادامه این مطلب به بررسی درآمد رونالدو از اینستاگرام پرداخته ایم.

درآمد کریستیانو رونالدو از اینستاگرام

درآمد رونالدو از اینستاگرام

? همانطور که پیش از این ذکر شد کریستین رونالدو توانسته پر دنبال کننده ترین ورزشکار تاریخ در اینستاگرام باشد. این فوق ستاره ی پرتغالی با پانصد و هشت میلیون دنبال کننده که دایما هم در حال افزایش است توانسته به نوعی رکورد ثبت کند. در سال گذشته رونالدو توانست با عبور از پانصد میلیون دنبال کننده رکورد جدیدی ثبت کند و به اولین فرد جهان که پا بر روی این کره ی خاکی گذاشته و توانسته بیش از پانصد میلیون دنبال کننده داشته باشد تبدیل شود. رونالدو همچنین توانسته عنوان پر درآمد ترین ورزشکار تاریخ در اینستاگرام را از آن خود کند. رونالدو با اختلاف زیادی از لیونل مسی ستاره ی آرژانتینی تیم پاریس سنت ژرمن در صدر جدول قرار گرفته. درآمد رونالدو از هر پست نسبت به نفر دوم این رقابت تقریبا دو برابر است. این فوق ستاره ی سی و هفت ساله به ازای هر پست مبلغ دو میلیون دلار را دریافت می کند که دو برابرلیونل مسی با مبلغ یک میلیون دلار است. با یک حساب ساده می توان فهمید که رونالدو مبلغ هفتاد و دو میلیارد تومان به ازای هر پست دریافت می کند که البته مبلغ قابل توجهی است.

در رتبه های بعدی در لیست پر درآمد ترین ورزشکاران می توان به ورزشکارانی همچون دواین جانسون ستاره ی کشتی کج که البته جدیدا به عنوان بازیگر شناخته شده تر است هم اشاره کرد که پس از لیونل مسی در رتبه سوم قرار دارد. اسامی نیمار، مارسلو، کیلین امباپه، و رونالدینیو هم که همگی از فوتبالیست های شناخته شده ی جهان هستند در لیست پر دنبال کننده ترین ورزشکاران به چشم میخورد. یکی از شگفتی ها در این زمینه ویرات کوهلی بازیکن کریکت است که در جایگاه چهارم و بعد از دواین جانسون قرار دارد.

درآمد رونالدو در سال

? رونالدو توانسته موفقیت های گوناگونی را در عرصه های مختلف به دست آورد و در زمینه های مختلف همگان را به تعجب وا دارد. وی علاوه بر فوتبال و فضای مجازی سالانه درآمد قابل توجهی را از منابع مختلف به دست می آورد که از جمله ی آنها می توان به هتل های شخصیِ وی حضور در تبلیغات مختلف از جمله تبلیغات شامپو و لباس و محصولات آرایشی و بهداشتی و برند های لباس و زیور آلات و همچنین یک قرار داد مادام العمر با شرکت معروف پوشاک نایک هم اشاره نمود.

در مجموع با احتساب همه ی موارد فوق درآمد سالانه ی رونالدو را چیزی حدود 120 میلیون دلار در سال بر آورد می کنند یا به عبارتی 432 میلیارد تومان در سال. این ستاره ی پرتغالی همچنین سرمایه گذاری های زیادی را در زمینه های مختلف انجام داده که برای خود او و همچنین برای کشور زادگاهش پرتغال درآمد زیادی را به همراه داشته است. برای مثال برند شخصی رونالدو تحت عنوان سی آر سون بیش از صد میلیون یورو ارزش گذاری شده که می توان آن را از نظر سود دهی با یک بندر مقایسه کرد.

? همچنین مالک تعداد زیادی اتومبیل جت شخصی و خانه های لوکس گران قیمت می باشد که ارزش بسیاری دارند. برای مثال جت شخصی وی که سریع ترین جت شخصی جهان می باشد با یک آشپزخانه دو حمام و دستشویی و هجده صندلی که قابلیت تا شدن و تبدیل به نه تخت خواب را دارند ارزشی حدود پنجاه و هفت میلیون یورو دارد. همچنین علاقه ی رونالدو به اتومبیل ها باور کردنی نیست. وی تعداد زیادی کلکسیون های ارزشمند ماشین های لوکس دارد. علاوه بر همه ی این ها یکی از راه های سرمایه گذاری رونالدو سرمایه گذاری روی خانه و املاک است.

از این موضوع هم نباید غافل شد که رونالدو همواره در فعالیت های انسان دوستانه مانند کمک به سازمان های حقوق بشر حضور موثر و پر رنگی داشته است. یکی از مهم ترین آن ها تهیه تعداد زیادی تجهیزات و ادوات و ایجاد تعداد زیادی بیمارستان مجهز مخصوصا در پاندمی اخیر کرونا می باشد. فعالیت های رونالدو در پاندمی کرونا قابل تحسین است اگرچه لازم به ذکر است وی پیش از آن هم فعالیت های بشر دوستانه برای نجات جان انسان ها و کودکان انجام داده است. برای مثال در سال 2015 و پس از زلزله ی نپال وی در حساب توییتری خود در حمایت از مردم زلزله زده ی نپال توییتی زد و از مردم  درخواست کمک برای مردم نپال که خانه هایشان را از دست داده اند کرد. همچنین او در سال 2016 برای کودکان سوریه غذا و کمک های پزشکی اهدا کرد.

برای دانلود pdf این مطلب، کلیک کنید.

خلاصه مطلب

رونالدو که در دنیای ورزشی و فوتبال بسیار خوش درخشیده است و افتخارات زیادی را هم کسب کرده بیشترین دنبال کننده را در صفحه ی خود در نرم افزار اینستاگرام در بین تمام کاربران جهان دارد و در واقع می توان گفت پر دنبال کننده ترین فرد جهان در این نرم افزار است. در این مقاله به درآمد رونالدو از اینستاگرام پرداخته شد.

تست2

درباره نویسنده



نویسنده
oliaii

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط